om man har tråkigt

så kan man gå in på   Polyvore och sätta ihop ett kit.
typ såhär


Elvira
Elvira - by elviradoll on Polyvore.com

det slösade bort en del av min tid iallafall, ;D
Jag ock lillskiten sitter vid varsindator o sätter ihop kit. haha.
Jag behöver lite annat att tänka på än jobb.
Idag har jag satt hjärnan på högvarv om planering för närmaste framtiden.
Så nu är det hjärndöd aktivitet på hög nivå...eeh.. om man kan säga så!?

nu är ju inte jag jätte duktig direkt.. men men.. jag kommer tillbaka när jag har gjort något bättre hehe..

ha det gott!!
kram

Kommentarer
Postat av: AnnaMaria

Tack för att du svarat på mina frågor om wonderlashes och naglar. Tyvärr bor jag 20 mil ifrån dig så det kan bli svårt att komma till dig. Men vem vet, endera dagen tar jag kontakt igen och far iväg till storstan'! =)

2009-03-09 @ 09:23:58
URL: http://eldkvinna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0