Tar det lugnt

Vi tar det verkligen så lugnt vi kan för en gångs skull.
Känns nästan konstigt och jag blir lite stressad innan jag vant mej.
Vi går o läger oss mitt på dagen o sover en timma.. för att vi KAN!  och för att vi är trötta såklart.
Men jag vill hinna få ut det mesta av dagen fortfarande.

Tur att jag har Fredrik som ser till att jag lägger i en lugnare växel ibland.

Ikväll kanske Jenny kommer upp hit.
Det gö rmej glad och jag hoppas det blir så.
Kanske ska sjunga lite singstar o umgås lite.
skoj skoj! Dessutom ska jag ge fluffy white frosting ett nytt försök.
Jag gjorde det igår på ett par cupcakes men jag hade lite för bråttom så det blev lite för rinnigt.
Men ikväll ska jag få det rätt!

Jag gör bara cupcakes riktigt GI vänliga så vi FÅR äta dom :)
Jag gör inte så många varje gång heller.
Tränar upp mej lite inför födelsedags fikat.
Även om det inte kommer så många så ska jag bjuda på Cupcakes  <3

Ska nog ha fikat pp lördagen.
Fredag jobbar jag till 21 på =(
Sen blir det väl utgång. Det passar Ingela bäst att det är på Fredagen så då blir det då.
Hon är viktig för mej så jag styr det gärna efter henne.

Nej nu ska vi sätta upp en hylla och åka o handla Cola o lite frukt till kvällens cuppisar.
Lägger upp bilder på dom sen :)
Ses!!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Tack för veckan som gått, ni har varit otroligt snälla och hjälpsamma med allt :)

Cupcakesen var ju bara sååååå goda och mättande, perfekt!

Hoppas det inte dröjer så länge innan vi ses igen!

Kram kram!

Lisa

2008-08-17 @ 12:31:02
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0