hallo alla gamla rävar

Nu jäklar... nu blir ni förvånade va?
en uppdatering!
haha

Ja jag vet att det inte blir speciellt ofta, men alla hänger ju med på vad som händer på facebook ändå så orka uppdatera den här bloggen, facebook OCH företags bloggen
ni har väl inte missat den va?

blogg.artmissy.se

Det händer jätte mycket överallt, men mest företags grejer och sånt jag inte riktigt känner att jag kan skriva här.

Det är därför ni inte få så mycket uppdateringar gott folk!

Skulle jag skriva av mej här skulle information om andra som kanske är lite VÄL privata bli skrivna och det är ju inte helt rätt känner jag.

Men livet på en pinne fortsätter.

Som ingen missat så är flytten in till salongen i stan klart för två månader sen och det börjar rulla på nu.
Det är mer än en dag i veckan som jag verkligen har fullbokat hela dagar, som idag t.e.x.
fullbokat betyder 3 kunder på rad, det är 6 timmars jobb, mer hinner jag inte med eftersom det är tid emellan som går år till div, saker. och det fyller ut en hel dag.
jag SKULLE kunna klämma in en till person, men med risk då för att jobba till 8 på kvällen och inte ens hinna äta.

Lite som idag faktist,  jag klämde i mej 2 cheeseburgare på väg in till salongen i förmiddags i all sin hast, eftersom jag inte han med frukost hemma.. sen efter jobbet (runt 19)åkte jag till Spider och han bad mej så fint på vägen att köpa med cheeseburgare till honom, och jag började såklart bli hungrig för allt jag hade fått i mej på hela dagen var... ja precis... 2 cheese!!
så det blev 2 till.. men jag kan säga att jag är lite vinglig och lite vimsig i pallet, så nu ska jag se till att få i mej en macka innan jag går och knoppar iallafall.
Och imorn satsa på en stadig gröt till frukost eller något liknande och en riktig middag.

Det var trevligt o hälsa på Spider igen, har saknat honom faktist.
Även fast jag fick sitta o titta på när han o 2 vänner spelade hockey på ps3 i typ 3 timmar..
men tråkigare saker jag har ju fått stå ut med. jag fick iaf sitta o slappna av lite då och inte engagera mej så mycket i något.

Längtar tills jag är tillbaka o har den nyutlovade zombie kvällen, så kanske man ska äga honom i L4D oxå.
Det lär väl inte va någon match ;) *flinar*


Deklarationen är avklarad!!!
Jag gjorde den själv,
nåja inte helt.
jag fick hjälp av min farbror och faster.
Men det mesta gjorde jag allt själv det måste jag säga. Stolt är jag med!
min egen revisor och bokföringstjotaflöjt. Den ni!

Tillbaka på skatten får jag oxå, men inte fören i december.
Men för att ha pungat ut med 117.000 till företaget från min egen plånka så måste jsg säga att 18.000 tillbaka är lite snålt. men men, det är pengar det med, och det kommer rädda min jul :) så tackar!!

Lillskiten har flyttat,
Syllan är på väg att flytta hon med, och dom flesta vänner bor på andra sidan stan.
Det har både sina för och nackdelar alltihop.

Mina fina flickor har hittat lyckan hos en partner och fått/får flytta ihop med kärleken. Jag är lycklig för deras skull! Men kommer att sakna dom.

Nu ska jag slakta lite Zombies med Zikkan.
Och dricka lite välförtjänt ica cola light :)

Imorn är det upp och se till att tjäna pengar och komma upp på fötter snabbare än kvickt!

Sov gott era stolpskott! (som Nico så fint sa för någon dag sen)
Ah juste.. Nico är fantastisk.. en liten fotnot bara.
<3



Ge mej några påsar sånthär tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0