Snart frisk

Men man kanske inte ska hoppas på förmycket?
hehe
jag har börjat få tillbaka rösten iallafall.
Idag har jag kunnat prata heeeela dagen.
Jag har inte behövt flera timmar på mej att öva upp stämbanden.
Yeay!

Vi har varit på möte idag om ifall våra hyresrätter ska bli bostadsrätter.
Det var.. lite intressant.
Roligt att höra vad grannarna sa om en del av sakerna som togs upp.
Ännu roligare att höra vad dom sa efteråt.

Sen har jag haft två kunder idag, men jag hade inte med mej kameran så det blev inga bilder.

Jag har dessutom bestämt mej för att låta en av mina vänner lära känna mej ytterligare lite idag.
Det togs väl sådär tror jag.
Men men.
Kanske bara var fel tillfället att hälla ur sej "stuff".

Vaknade med ett mindre roligt sms dessutom.
Ett sms jag inte har besvarat, jag har inget svar att ge på det.
Det var ju ändå mer som ett påstående än som en fråga.

Just nu är det mesta en röra i huvudet.
Jag har legat i nästan en vecka istortsett utan röst.
Som en fånge i min egen skalle..
Så ni kan ju tänka er att jag rotat runt i skit jag oftast inte orkar ägna en tanke till.
Men efter som jag bara kunde ägna tankar hit o dit så fick jag väl göra det då.

Nu vill jag bara flytta in i salongen i stan ;)
Ska ringa henne imorn.
jag vill nu nu nu nu

men om jag börjar nu kommer det iofs krocka lite med resan till gbg... uhmm..

jag vill börja när jag kommer hem :D:D

Och så vill jag åka till gbg nu nu nu.
Japp, det vill jag.

En vecka kvar.





Nu ska jag luta mej tillbaka i min lilla tältsäng jag bor i , i vardagsrummet just nu (den är så satans skön)
och glo på något halvdant program.

Zikkan har gått o lagt sej, han börjar tidigt imorn.
Och jag har ingen att hålla mej underhållen med eftersom typ alla bestämt sej för att gå o lägga sej tidigt idag eller är upptagna med annat..

så godnatt folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0