Härligt härligt

Äntligen har min gbg resa blivit av.
Det var mycket strul och det var nära att det inte blev den här gången heller, men tilllsut så satt jag på en buss på väg ner trots allt.

Jag möttes av en jätte glad Oskar, helt fantastisk, och raka vägen ut på krogen blev det.
det var rätt skönt faktist, hade suttit på en buss i 7 timmar, så det var lite roligt att få hitta på något när man kom fram,
Det brukar oftast vara "ah, du är nog trött efter resan".. så känner man efter... "jaa, det är jag"
Ja då åker vi hem och tar det lugnt.. så var den kvällen till spillo..

Men när vi kom hem så kastade jag mej i en dusch.... har ni.. DUSCH!?
Ja altså, dom bor i en 100 kvm trea, han och en kille till.
Och ja... inget badkar.!! haha, fan så värdelöst. Det är ett stort badrum med. Eller ja.. stor och stort, men jag gämför med vårat. och man väljer då att ha dusch?
Den var ju fräshare än våran iaf.

Nåja, jag tog en dusch, hade inte kanske badat kl 2 på natten ändå
Och mina fötter påminde lite om garbage pail kids.. stora o svullna!  hahahha.. uscha!

Men nu är jag klar här, nu har jag hälsat på bästaste Oskar. Och nu har han gått på sitt jobb skift för helgen.
Så idag ska jag åka till Pierre.

Det ska bli skoj o intressant, vi har ju inte setts på några år, men vi har ju varit vänner i 12 år så det ska ju inte spela så stor roll..  :) vi han ses på ett snabbt hej när jag precis kom fram med bussen.
Han kom ner och mötte mej och visade hur jag tog mej till Sticky Fingers.
Kändes inte som det var flera år sen.
Men nu ska han stå ut med mej till på måndag :)

På lördag har han lite planer däremot, fick jag reda på när jag satt på bussen ner, (han hade glömt av det)
Men det gör inget, jag har inget emot att vara där själv några timmar och bara ta det lugnt,
jag ska lyssna på skön musik, koppla av och BAAAADA!!!! ska fan se om jag hittar ett Lush här nere innan dess.

Damn vad jag behöver den här pausen! Innan allt sätter igång hemma.
Igår var lugnt och mysigt.
Vi gjorde inget speciellt sådär.. och så gick vi och la oss rätt tidigt efter som han skulle upp imorse.
men det var lite tv spel, film och killen han bor med satt och plinkade gitarr medan jag lagade mat och vi bara softade.. sjukt skönt.
Men  först försökte dom länge och väl att komma på vad vi skulle hitta på.. Jag försökte förklara att det inte behövde hittas på något alls.. jag var jätte nöjd som det var och ville bara ta det lunt :)

Nä nu ska jag få i mej lite frukost. Sen ska jag se om jag ska möta upp en kompis till och fika lite och Alice nörda mej.
Då vet ni nog vem jag pratar om.

Ha det fint!

OOOH BTW
det finns ingen SNÖ här!!!!!!!!!!!!!
Im happeh!

och solen skiner ;)

ha det fint!  jag ska ut o bli vårkär i min paus.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0