Underhållning

min sambo.. han e bra fin han, håller ni inte med??

Titta själva när han dansar



Min förkylning får ge sej snart,
har varit förkyld sen vi kom hem från srf.

Det är ingen fara sådär, jag har inte ont eller så.. snorig som tusan bara
och imorse när jag vaknade så märkte jag att det slagit lock för ena örat.. vilket det fortfarande är.
Så jag har väl fått en vaxpropp igen.
Sov med öronproppar i fredagsnatt så det är väl därför. Det kombinerat med förkylning gör vist susen!

Ja på srf regnade det, men vi hade sjukt kul.
Ska se om jag kanske kan lära mej att lägga upp lite filmsnuttar en dag.
Foton blev det dåligt med.
Men det blev några iaf.






























Thats all for noooow.
Ska som sagt försöka lägga upp lite videosnuttar.. då du Zikkan, då ligger du risigt till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0