Tadaaaa

Nu har jag fått alltmöjligt avbetalat, känns fantastiskt :)
Jag tror fasen jag ligger i fas nu :D

Och idag helt plötsligt så ringde Zikkan,
då var han ledig idag fast han trodde att han skulle jobba dygnspass haha. 
så han var på väg hem, vilket passade perfekt för jag var på väg ut och behövde göra en massa ärenden på olika ställen vilket blir betydligt lättare om man har bil och slipper flänga runt kommunalt. 

När jag hade gjort allt jag skulle så tog vi en liten sväng
för o se om vi kunde hitta några sommar kläder eller något. 
Men ingen av oss hittade någonting alls av intresse så det blev helt enkelt INGENTING
och då gick vi i 3 olika affärer. 

Sen om jag på att vi behöver en luftfuktare. 
Letade i 5 olika affärer efter det, hittade sen en.. typ en sån jag hade tänkt på..
men den kostade 700:-!! det var liiiiite mer än jag hade tänkt mej
så vi får vänta lite innan vi kan pynta ut det. lever på lite tajt budget just nu.

Iförrgår tvättade Zikkan fönstrena i köket.. jag lyckades faktiskt fånga skillnaden på bild!!
Behöver jag säga att det ena är rengjort och den andra inte?



när man gick förbo köket igen tänkte man "jävlar fönstret är öppet! kan va bra o stänga det"
och sen isåg man ju att det bara var rent.. är inte riktigt van vid det.



Nåja, det är sjukt varmt och skönt ute, så vi ska ta med en filt och Johan och gå ut o lägga oss o slappa lite.

Bai bai!
Kram!
/Monkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0