En dag på salongen

Idag hade vi nästan inga kunder alls någon av oss. det är lite märkligt hur det svänger, ena dagen fullbokat o andra dagen hel tomt,

MEEEN det för med sej andra bra saker, som detta.. :)

Aeysha hade ingen kund idag och tog sej an mitt hår då..
ja ni vet ju hur det såg ut innan..


 

 







Japp o så har det sett ut ett tag...  i över ett halvår faktist!!  ;)

Men så hade vi lite tid över och nu har jag pratat om det ett tag så nu tog hon tag i saken.
Så blev det såhär...





Bra va? :)

Jag är jätte nöjd iallafall.
Hon ska fylla i en till röd sen, nu är det lite åt orange hållet.. inget man ser nu, men när jag tvättat det
Hellre mer åt det lila än det oranga. Iaf på mej.



Hon är absolut inte dyr heller.
Vill ni fixa till er hos henne inne i stan är 2 prisexempel

klippning 250:-
färgning 600:-

Ni lämnar er i säkra händer vill jag lova :D

Nästa vecka är det sweden rock wohooooo

Puss o Kraaaaam!
/Monkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0