Drömmar drömmar

jag skulle bara gå in och titta lite.. och drömma lite..
inte kunde jag tro att jag skulle hitta något såhär perfekt! ?

http://www.blocket.se/stockholm/Skonhetssalong_i_vastertorp_i_toppskick_27928112.htm?ca=11&w=211

Det ÄR min dröm!!! Och jag skulle isfl vilja jobba med Angelie tänkte jag, eftersom vi jobbar så bra ihop och funkar så bra på arbetsplatsen. Så jag skrev till henne och svaret blev

Men, guuud, e d sant att hon ska sälja! Jag känner henn!1 Ska vi slå till?? Fatta va kul vi skulle ha d där o villket ställe!
Vad säger du? Ska vi slå ihop oss?

Kram
Angelie


OH NEJ!!
jag HATAR när drömmar är så nära men så ouppnåliga.
Jag kan omöjligt ta ett lån på 150.000
jag får inte ens ett lån på 100:-, Har ju bara haft företaget i 1½ år, det är alldeles för kort tid för att dom ska se en ekonomisk trygghet nog för ett lån! :(

damnit!

Nåja, en dag när jag faktist har möjlighet till att göra något sånthär så kommer nog min chans med.

Det skulle bara vara så skönt att bara sitta på ett enda ställe, hela tiden.
Istället för att flytta sakerna framotillbaka två gånger i veckan, det är så slitigt och tungt.
Och jag bygger ju inte upp en stabil kundkrets på ett och samma ställe heller, det är ju lite snurrigt med vilka dagar jag sitter på vilken plats.
suck.

nåja.
Det är bara tuffa på...


Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Hmm vännen ibland önskar man att pengar inte var ett så stort problem !!! för att komma vidare med ens drömmar ! önskar dej all lycka vi ses snart kram kram

2010-07-25 @ 17:15:37
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0