Ökning & slarv

Mina läsare har ökat :)
Ingen jääätte ökning, men ändå.. Roligt.

Jag har slarvat bort min sladd till kameran.. Har letat som en snu men jag hittar den verkligen inte.
Det är så frustrerande!

Jag hade min nya nagelbitar kund igår på en påfyllning och fick göra fina naglar helt efter mitt eget tycke.
Såklart så fick hon vara med och välja färg o så. Jag vill ju itne göra ett sätt naglar i en färg kunden avskyr ;)
Men i övrigt var det helt upp till mej om vad jag skulle dekorera med.

Sånt är spännande. Jag har ju inte fått gjort så mycket sånt, så jag har ju inte bara en massa designer som ligger i huvudet och skramlar, så jag fick faktiskt sätta mej på nätet och kika runt lite.
Jag hittade en helt otroligt snygg design,
Men självklart blev ju inte mitt resultat så

Det blev inte dåligt, men allteftersom när man gör så ändras designen i huvudet.
Jag hade ju bara den där bilden som en bas i huvudet.

Jag ska se till iallafall att hitta sladden idag. Så jag kan visa resultatet.
Jag vet att jag har sagt det förut men jag har nog ett av världens bästa och roligaste jobb!

Nu ska jag ut i köket och hjälpa till med lite ätbart.
Har mer att skriva idag men det tar jag sen.

Ha det fint allihop!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0