Inget nytt

På kamera sladd fronten.
Jag blir så sjukt irriterad!
Hur kan den komma bort när jag alltid har den på samma ställe?
gaaah
aja.. skitsamma
den lär väl komma fram förr eller senare.
Tillsvidare får jag fota med mobilkameran, men det blir inte alls lika bra kvalite på bilderna och jag kan inte göra något med dom sen.
Jag syftar på bilder på jobb.
mjäk mjäk



Idag är tanken att jag -kanske- ska träffa en vän ikväll och umgås hos honom.
Sen är det -kanske- tänkt att jag ska till en annan vän imorn och hänga där.
Båda grejerna ser jag fram emot men jag känner att inget av det kommer bli av.
Yes fröken pessimist I know.. men jag känner igen vibbarna.  Inte från dom altså.
Jag kommer inte bli irriterad på vännerna om det inte blir av, sånt händer.
Men det är bara så normaltsett om jag har något halvplanerat och det inte är upp till mej hur det blir.

Vi har kommit på en ny sak med köket nu.
Vi kom på det för ett tag sen men nu har vi bestämt oss för att göra det.
Jag tyckte en dag att vi kastar ut (Ställer i källaren) matbord och stolar och istället har 2 mysiga fåtöljer och ett litet bord där :)
Som en lounge, mycket bättre, mer plats och finare.
Man sitter ändå bara där o fikar o tjattrar, mest med Nico. Varför inte ha det mysigt o bekvämt då? Våra rumpor håller nog med, dom har fan fått nog av pinnstolar!

Det är otroligt sällan vi faktist äter mat eller bjuder andra på mat vid det bordet ändå.
Så det används bara till att lagra saker på, så nu ska det ut!

:)

Ska bara hitta fåtöljerna och bordet som ska vara där först.  It will be nice.

Igår var jag hemma hos German och käkade lite mat o umgicks, vi hade lika kul som vanligt.
Det blev lite black metal, men vad annars när man umgås med honom.. nostalgi för min del, vardag för honom.

När jag kom hem kom Nico upsringandes för tjejsnack.
När jag öppnar dörren står det en snygging endast iförd uggs och en filt.. yeay me.
DET ni, ni hade inte blivit så missnöjda heller.
Man vet aldrig vad man har att vänta sej när man öppnar dörren åt Nico :)
Men hon är bäst :)  oh yes she is.

Nu ska jag göra en storstädning av mej själv.
Här ska det peelas, skrubbas, smörjas, färgas o rengöras!
såde så
ha det fint där ute gott folk
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0