I love love love it!

Idag fick jag hem ett halsband jag väntat på ett litet tag.. kan bara säga att jag ÄLSKAR DET !
Blir en ny leverantör till buitiken, den saken är helt klar :D:D

 

Den köpte jag till mej själv. Jag är kär!

Hon har massa halsband i samma stil.. här är några jag fastnade för

 

               

 

 

Dom är så snygga!!! kan inte hålla mej... hehe.

Vill ha pengar o köpa in ALLT .. NU!

 

Men änsålänge så ska jag gå och vara kär i mitt nya fina halsband.

mitt ordinarie halsband som jag -alltid- har på mej normaltsett, fick tillochmed åka av. Det har inte hänt på över 2 år skulle jag tro.  Den du!

 

Nu ska jag fixa ordning lite mer i lägenheten, på Fredag kommer ju en alldeles speciell kille hit ett tag och då ska det vara fint o bra här! 

Nu är det nedräkning till Alice på lördag... jag blir så lycklig!

Puss på er.. (snart kommer hösten.. YEAY!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0