äntligen ny vecka?

Jag är väl en av dom få som kommer vakna imorn och säga.. ooooh äntligen måndag och MENA DET!?
Eller???


Det känns skönt att kliva in i sin ANDRA vecka på nya stället..
Mycket som ska ordnas o sådär såklart.. men det känns ändå inte som man är heeeelt ny då.
Vill lixom komma till ro där.
:)
längtar frammåt.


Idag har jag nog inte gjort många knop inte.
jag har tvättat tre maskiner iofs.
Men inte så mycket mer.
Vill fixa till hemma, vill städa och dona o få de fint o sådär.. men rycket har inte kommit idag.


Spelat lite Left 4 Dead..
altså det är otroligt beroendeframkallande!!
Och jag verkar inte tröttna heller.. Inte Zikkan heller haha! vilket är tur..
Vi är lika sålda båda två.

Nu ska jag glo lite mer på tv och lyckas bli trött nog för att sova. :)

sleep well y´all!

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Dags att uppdatera bloggen vännen kram kram

2010-05-24 @ 11:00:39
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0