lite bilder

Min blonda lugg =)




lite nya naglar
alla är inte nya, men bilderna har ja inte lagt ut tidigare..











varje dag kl halv 12 ser det ut såhär i våran hall.... han väntar på brevbäraren ;)






Igår var vi ute på rocks med Ingela, Pelle. Tobbe o Ida, träffade German där direkt då vi kom dit..
OCH en gamal gymnasiekompis till mej, jag blev jätte glad :D
Det var skojj men vi var inte där sålänge, kom ju kl 12 så de blev bara 3 timmar, men de räckte.
Härliga Nico körde in oss dit... taaaack

Nu ska ja slappa.. kanske kanske åker till en polare i s-tälje idag, men vi får se. Annars tror jag att ja och mina mysbyxor ska plinga på hos Nico o johan :)

kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0