Helgen

Ja då var man äldre då ;)
Helgen var jätte skoj, det var många som kom på mitt lilla födelsedagskalas.
Och riktigt kul var det









Mja, jag var dålig på att fota under kvällen.. hade fullt upp med att hinna försöka umgås med alla.. :)
alla hamnade inte på bild..
men där var iaf några.

Idag har jag varit o gjort en rotfyllning... skönt o ha det gjort.. jäkla tand.. den har ju krånglat med mej i mååånga månader, men det var bara att vänta ut den istortsett.. Käftis tyckt einet a de var så konstigt att den var trasig.. inte ens han lyckades komma åt den speciellt bra..
nåja..
nu ska jag gå o slappa framför tvn..
har verkligen INGET att göra... men åandrasidan orkar jag inte gör så mycket heller

O Zikkan jobbar natt... suck...

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Anki

Bra att man fick veta det iaf.

2009-09-07 @ 18:16:37
Postat av: MÖTLEY ANNIKA

Coolt skulle ha velat vara där ju... kram kram vi ses i oktober !

2009-09-09 @ 20:25:06
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: ¤Evaneseè



Hej!

Sv;

Men då skriver du vääldigt bra för att ha det :)

Ja nageln är inge vidare, men de läker.



Ha de gott!

2009-09-12 @ 19:39:43
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0