Peppad

Jag känner mej riktigt peppad idag faktist,
det är några tjejjer som kontaktat mej via helgon om parfymerna och allt det där.
Dom är jätte intresserade av att köpa lite alltmöjligt, skrubb, body butter o läppbalsam och dom känns jätte entusiastiska. 
Det är skit skojj! för nu fick jag en ny kick till att få fart på allt! 
Vi ska nu iväg till elgiganten och köpa en ny skrivare, eller rättare sagt fråga varför dom inte bytte ut våran gamla utan bara gav oss ett presentkort på 300:- och tog den gamla.. när dom har den modellen inne fast den kostar nu 500:-
mycket dåligt måste jag säga, 
det ska ju inte spela roll om vi köpt den på erbjudande eller inte, och dom ska ju inte stå o ljuga oss rakt i ansiktet heller. 

Nåja, vi ska se vad som kan göras.. just den modellen finns på ica maxi för 400:- och då är den dessutom SVART haha. 

Vi ska pallra oss iväg o försöka lösa det här så jag kan printa reklam och visitkort o allt sånt nu. 

ha det så braaa!!! 
här blåser det, men det närmar sej vår iaf....   igen... 

kram! 

Kommentarer
Postat av: AnnaMaria

Vad jätteroligt att det rör på sig!!



Det där med elgiganten känner jag allför väl igen! Jag har helt slutat kolla efter grejer där, de har inte de rätta kundvården anser jag. Numera är det siba som får mina pengar om jag ska ha någon elektronik. De vet iaf hur man behandlar en kund. Självklart kan det ju vara så att det skiljer sig från butik till butik, men det borde inte vara så.



Hoppas det löst sig med skrivaren!

2009-04-03 @ 07:59:46
URL: http://eldkvinna.blogspot.com/
Postat av: Ice Lady

GLAD PÅSK KRAM till er båda! Synd att ni inte kan vara med på påskfesten ikväll! Vi kommer sakna er! (Och nästa gång ni kommer upp måste vi styra upp det så vi HINNER träffas!!!!) :-)

2009-04-11 @ 15:54:21
URL: http://icelady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0