Rättning & shopping

Vi har faktist bott ihop i över TVÅ år, som Zikkan fint påpekade på förra inlägget så är det 2 år.. inte 1 ;)

Idag kom mina nagellack från nubar, dom heter moodies och skiftar färg beroende på värmen,
Så det ska bli som franskt av sej själv!
(fransk för er som inte kan om nagelmålning är när tippen är en annan färg från resten av nageln, vanligtvis vitt och resten av nageln är lite lätt rosa)
Detta är altså så, ex. ett vinrött nagellack blir ute på tippen (den nagelbiten som inte sitter fast i skinnet meao den som är "vit")   klar röd, ett som är blå lila blir på tippen himelsblå o.s.v

Men jag kan säga att jag inte är helt övertygad över dess fantastighet ännu!
Om jag håller halva nageln undet kallt vatten så blir der ju lite skillnad, men inte tillräckligt för att det ska bli som på bilderna.  Nåja, det är en cool grejj och det funkar säkert bättre om jag inte har konstnaglar.



Och, hahaha!! jag måste berätta.
Idag när jag satt i salongen och hade en kund så fick jag ett sms om att jag hade ett haléns paket att hämta ut.
Jag blev jätte glad och nyfiken
för jag hade inte aaaaaaaaaaaaning om vad jag beställt!
Bra där!  ^_^
Kom ihåg att jag var inne och tittade för några veckor sen, men inte att jag beställt något.
Och när jag öppnade paketet blev jag ännu mer glad, jag hade beställt så bra saker :D
Ett par skor t.e.x som satt PERFEKT
Som jag har letat i säkert 8-9 månader efter ett par skor med lite klack och lite skafft.
Fantastiskt! 



Nu ska vi göra något gått att äta!
Ha det bra och ta hand om er!
kram

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Måste fråga-är moodies något du använder i salongen eller säljer du det i webshopen?

2009-07-17 @ 07:27:48
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Mötley Annika

när kommer ni hit ???????? kram kram

2009-07-19 @ 19:33:45
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Tänkte ta er på bilbingo när ni kommer ;)

2009-07-19 @ 21:10:48
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0