GLAD

Idag är jag glad glad glaad!
:)
Jag hade en fantastisk kväll igår, helt spenderad på msn.
Internet är bra till mycket!

Jag fick två nya bekanta igår som jag verkligen hade super kul med i flera timmar.
Alice Cooper vänner. Det var längesen jag hade någon som var lite alice nördig som jag att prata med.
Och nu har jag TVÅ och dom är fantastiska.
Vi nördade på tillsammans i timmar.
Det är lite svårt att förklara om ni inte brinner för en speciell sak på samma sätt.

Men tänk er att ni gillar att sy t.e.x
man hittar många att kanske prata med om hur man syr en kjol eller en grytlapp.
Men när man väl får prata om hur man går till väga när man syr en riktigt komplicerad figursydd kappa eller vilka trådar som funkar bäst med olika tyger och kvaliteér på olika material så hamnar man på en TOTALT annan nivå och en annan värld som bara gör en nästan euforisk och pirrig i hela kroppen eftersom man brinner för det ända in i benmärgen.
Har jag lyckats förklara mej?

Jag har inte fått göra det på mååånga år.
Jag hade ju Peter som "Alice vän", vi kunde gnata på i timmar och gå igenom hans album från första till (numera) 25te albumet, låt för låt och bara njuta och rysa ihop.
Det är något helt magiskt.

Peter försvann för att göra karriär, men jag tror han har tappat bort mycket av sej själv på vägen.
Det går verkligen skit bra för honom och jag är jätte glad, men den Peter jag kände är sällan jag ser.
Men nu har jag det igen, men denna gången med TVÅ.. Im happy.

Dessutom så hade den ena av dom ett band (jag är inte förvånad)
Jag brukar inte bry mej om sånt så mycket , och om någon säger.. här, lyssna på min kompis band. Då brukar jag ärligt talat inte ens orka lyssna.
Men denna gången gjorde jag och blev glatt överraskad.
Samtalet handlade typ aldrig om bandet eller vad dom gjort/gör och har lyckats med hittils.

Men när samtalet var slut och jag började titta runt lite så insåg jag att dom har visst tagit sej en liten bit iallafall,
Nu blev jag förvånad och imponerad. För att normalt sett hör man ju tjat tjat och ältande om "mej och mitt band" vi har gjort det och det och vi är så bra lyssna lyssna lyssna.
Men inte ett ord.
Han tackade när jag kom med komplimanger och så var det bra med det.
Inte någon reklam mer än att, säg till om du vill ha mer musik (eftersom jag tyckte det var kanon bra)

Ödmjukt och inte för stort ego.. Me likes.

Ja.. så.. igår var kanon, och jag ler fortfarnde.

Jag har haft en liten neråt period här ett tag och inte tyckt att något varit speciellt roligt, har inte haft lust med något och inte brytt mej om speciellt mycket. Har väl stött på motgångar och tänkte att allt var mer eller mindre kört. Jag orkar inte, eller vill inte gå in på detaljer, men det var tungt som attans.
Jag har tur att jag har en sån otrolig människa som står vid min sida och ställer upp med allt han har för att hålla mej uppe när jag får det svårt.

Lördagen för mej var en katastrof och jag satt ensam hela dagen/kvällen och natten och bara mådde allmänt skit.
Men igår drog upp mej rejält! Så nu ler jag som bara den och har fått ny energi.

Ja.. det är faktiskt det enda jag har att prata om för att för mej är detta hela välden just nu.
Om dom två herrarna visste vad dom gav mej igår så skulle deras ego höjas något snäpp.

Nu tänker iallafall JAG göra reklam
Lyssna om ni vill

KRAM PÅ ER från en glad lite Monkan!






SMILE

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Kram och God Jul! Hoppas att 2010 blir ett bra år för oss båda med fler uppåtperioder (det är du värd)

2009-12-23 @ 07:26:02
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Lizaloop

kul! :)



God Jul

2009-12-23 @ 11:52:20
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0