Söndagsmys och ansiktslyft.

Idag har jag varit och plockat ut nya glasögon =)
Jag hade liiite liiiiite sämre syn på ena ögat, men oftast räcker det med så lite för att få ont i huvudet eller för att behöva anstränga sej.









Dessutom är det en skitbra anledning till att få köpa nya glajjor...
Jag köpte dom på specsavers, fick båda för 1345, tycker det är skit bra, inte ens 700 kr paret!!
Så... vad tycker ni??

Och så var jag ju o fortsatte lite på tatueringen i fredags dårå.
Den här gången gjorde det faktist lite ondare.. iallafall i slutet..
så nu har jag en massa blåmärken på armen dessutom.
Och det svarta i bakgrunden kommer bli ljusgrått o.s.v
men så är det ju när man är under construction haha.





svårt att fota sin egen överarm märkte jag... hah!!


Rosanna (Lillskiten) har jag spenderat en heeel del tid med på senaste.
Vi kom ifrån varandra ett tag, men tillslut blev vi tokiga av saknad och var tvugna att ses.
Hon mår skit just nu så jag ska försöka lysa upp hennes väg så gott jag bara kan!
Hon är en dom finaste jag vet.
När jag mådde skit så fanns hon där till 200%, hon GICK hem till mej typ kl 3 på natten när vi bara kännt varandra ett ltiet tag bara för att hon visste att jag måde dåligt.
Och nu mår hon skit, hon är välkommen hit precis när hon vill o så länge Zikkan är vaken och hemma så säter han sej i bilen o plockar upp henne om hon är hemma ensam och mår dåligt.
Det är en liten flicka man fastnar för på en gång för hon har så mycket karisma och ljus så man kan inte göra annat än att älska henne.
Hoppas hon mår bättre snart.
Ville bara få tillägna några rader åt henne... :) 



Vi bakade jätte goda Cupcakes till Zikkans jobb den dagen ^^
Lekte lite med färger o så. Dom blev jätte poppis. SÅKLART
Zikkan sa att det var lite roligt o se allvarliga kontorsnissar sitta o proppa i sej slajm gröna och bebis blåa muffins hahah









Annika var här igår med,
hon har oxå varit och tatuerat sej, DAMN va snyggt det blev!!
Hon borde ha kommit hit direkt hon kom till sthlm kontasterade vi allihop när hon var här.
Nästa gång får hon göra det, känns som man knappt han träffas.
Men det var riktigt mysigt och ha henne här.

Ha det bra alla!!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Coolt det blev och så sjukt snygga glasögon nu blev jag sugen på att skaffa nya!!!!!!!!

2008-09-21 @ 19:31:18
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Ice Lady

GUD va snygga glasögon!! :-O Hur coola som helst!



Ja, va bra att ni "tog hand om" Annika! ;-)



Ha det så bra och jag hoppas vi SYNS snart! :-)



Kram kram

2008-09-22 @ 14:49:22
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: Lucas

Hmm snygga brillor såklart men har Zickan bytt jobb?

"Allvarliga kontorsnissar" hmm vars e de??

Gooda bakverk!

2008-09-22 @ 22:21:28
URL: http://lucas1962.blogg.se/
Postat av: Ice Lady

GUD va snygga glasögon!! :-O Hur coola som helst!



Ja, va bra att ni "tog hand om" Annika! ;-)



Ha det så bra och jag hoppas vi SYNS snart! :-)



Kram kram

2008-09-22 @ 23:29:31
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: tess

Nu har bloggvärlden plötsligt fått en ny sida med över 10.000 besök på ett dygn. Det är Madde som enbart 20 år har lämnat jorden. Hon dog i en ovanlig form av cancer.



Peter har givit sig själv en utmaning att se till att samla in 100.000 kr till Lucia åt Barncancerfonden. Det skall gå med bloggvärldens hjälp och med sann Maddeanda. Madde har varit viktig för många, hennes texter är verkligen fantastiska liksom hennes mammas och hennes killes.



Ni hjälper honom väll??



Hoppas att du länkar till inlägget så att det går att nå målet åt Barncancerfonden. Samt att du vill ge ett bidrag.

http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html

//Tess



2008-09-23 @ 10:04:51
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0