Känns inte som Fredag

Men det är ju bara bra, :)
Då blir det en överraskning imorn när jag inte behöver gå upp så tidigt hah!

Trodde dom skojjade på radion imorse när dom sa " ja det är verkligen fredags trafik ute"
jaha, tänkte jag.. det var ett uttryck det med.
Sen på nästa station sa dom
Men visst är det skönt med Fredag
DÅ gick det upp för mej
vafan, det ÄR ju Fredag... Grattis blixten!  haha!!
Nåja, det var ju en trevlig överraskning såhär på morgonen.
O snart kommer Zikkan hem efter ett dygnspass.
Alltid skönt att ha honom hemma. Han får jobba eller åka bort hur mycke han vill, bara han SOVER hemma.
Inge roligt att sova själv.

Men inatt kom Virus på hur man skulle göra med kåta Päron.
Så jag hörde monster ljud från vardagsrummet tre gånger inatt.
Jag förstod ju på en gång vad det var så man blev ju inte rädd, men jäkligt irriterad.
Trotts att jag bara sov 5 timmar med en massa avbrott och gick upp innan väckerklockan ringde så känner jag mej rätt pigg.
Och idag kommer en tjej jag ska göra manikyr på =D Alltid lika roligt.

Nu ska jag surfa bort 30 min, sen har jag luch
hah!
Tjena heeeeeeeeej!

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

trevlig helg kramar

2008-09-05 @ 15:07:48
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0