Ingen snö

Solen skiner och det finns inte en snö flinga på marken.. hah.
bor vi ens kvar i sverige?  man har ju hört att vi ska ha pingviner och isbjörnar på gatorna lixom. tragiskt.

Mitt ljudkort är på väg nu, YEAY! jag längtar :)

Igår gick vi med i viktklubb, nu jääävlar.
men när jag hade skrivit in mitt mål så stog det att jag bara fick äta 1300 kalorier per dag!! WTF, hur klarar man det?
Jag låg nu på i snitt 2100 kalorier per dag, vilket inte alls var speciellt farligt men det HÖLL vikten och jag vill bli AV med vikt. jag ändrade mitt mål iaf, så nu får jag peta i mej 1500-1600 typ.. de e bättre. 

Nu sitter ZIkkan o sjunger på dass....hahaha!! aja, då mår han bra iaf

Nu är det kvälls vecka på jobbet.. vilket innebär att jag sitter på istortsett samma plats i 6 timmar o får knappt gå därifrån men gör inte så jätte mycket på plats. Har mina arbets uppgifter som såklart görs.. men det är inte alltid dom är så tidskrävande eller energikrävande. men det mesta av jobbet går ut på att sitta där o titta. haha.. ni kanske tycker det låter som ett fantastiskt jobb, men tänk en gång till... skulle du VERKLIGEN vilja ha det så?
vanligaste kommentaren jag får där nere är "här sitter du i har det bra"
OOOOHHHH man vet inte vad man ska göra eller svara, jag blir galen av den frågan.
Visst jag sitter med benen i kors och spelar kort på min telefon.. haha.. men tänk dej att göra det i 6 timmar om dagen. 
Du tror inte tiden kan  gå liiiiite sakta då? du tror inte att du skulle bli liiiiiite uttråkad?
Och det värsta som kan hända är faktist att batteriet på telefonen tar slut. 
Då kan du inte lyssna på musik, spela kort eller prata med någon. 
Det är en KATASTROF!  .. nej det är säkert!  det ÄR det. 

så jag har laddat telefonen full :)
Lagt in lite ny musik och köpt en nu sudoku bok, så nu är kvällen säkrad!
Imorn jobbar Zikkan natt, då ska jag sova hos en kompis, lättare o ta sej till jobbet därifrån.
Härifrån tar det typ 40 minuter komunalt, med bil ca 5 minuter.
därifrån går det snabbt o smidigt, så jag sover där .. då får jag sällskap med.

Nu kommer en av mina arbets kompisar snart, hon skickade ett meddelande om att hon hade en paket leverans till mej idag från usa.. ska bli rätt intressant o se vad det är för något.
Jag har beställt lite saker från en tjej där, men alla andra gånger har jag hämtat ut det på posten och det har aldrig varit postförskott..
nu är det PF och det ska köras ut till mej  ???  mycket märkligt.
Nåja
Ha en skön dag!!!
kraaaam


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Hur länga var det du hade kvar på jobbet?

Sa zikkan om min idé som jag tycker att ni ska göra..hihi

2008-11-03 @ 12:38:46
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Zikkis

Va? Sjöng ja? vadå? =) ja trodde ja bara spela lufttrummor i vanlig ordning! ;) <3 puss puss

2008-11-03 @ 14:44:37
Postat av: Ice Lady

Paket är alltid kul! Men viktklubb lät inte så där jättekul... Inte jobbet heller... :-S Förstår verkligen att du blir uttråkad!

2008-11-03 @ 15:07:08
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: Bettan

När du börjar tycka synd om dig själv där på kneget, tänk på mig som spenderat tio timmar var natt på mitt jobb i ett 5 kvadrat stort rum i mörkret utan ventilation, tittandes på en minimal tv med några få kanaler, toalettbesök EN gång under hela natten och INGET att göra de senaste fyra åren. I hate my job. :P

2008-11-03 @ 17:48:52
Postat av: Anonym

På torsdag ska ni till vårberg på loppis ;)

Då är vi där! :)

2008-11-03 @ 21:14:54
Postat av: Monkan

Bettan: ahahahah fy faaan! stackaer .. det finns då skit jobb överallt! hur har du pallat i 4 år???

2008-11-04 @ 10:16:23
URL: http://rowena.blogg.se/
Postat av: Lucas

Ja och tänk på mitt jobb det kommer olika folk dit de är långhåriga piercade och ser hotfulla ut.. jag är konstant rädd för mina arbetskamrater ha ha!!



Ha en bra dag!

2008-11-05 @ 08:34:42
URL: http://lucas1962.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0