Nu går det undan

Allt händer som vanligt samtidigt.
Men allt är inte dåligt som händer heller, snarare tvärtom

Igår Åkte vi ner till Linköping och köpte Imaginail maskinen.
så nu kan jag skriva ut vilka som dekorationer som hellst på naglar.
Naturliga eller fejk, spelar ingen roll..
dom är fantastisk, jag är jättenöjd.
har hittils bara hunnit prova på mej själv men jag ska se till att testa på några fler.

Jag köpte en ny dator oxå, eftersom min gamla inte vill längre.
Jag kan ju sitta på zikkans dator, men eftersom man spenderar så mycket tid där och tar upp sån plats så har jag hellre en egen.
dessutom vill vi ofta spendera tid samtidigt framför datorn.. och från imorgon så kan vi det!!!  :D

Idag fick vi vårat efterlängtade Lush paket..
Jag har inte hunnit hem för att prova allt ännu men det luktar fantastiskt gott och jag har hunnit små nalla på en av krämerna och den är helt otrolig.
Det ska bli rätt spännande när jag kommer hem.. haha!!

Vi köpte en del nya möbler i helgen oxå så nu har vi ett nyinrett datarum som oxå ska fungera som nagelrum sålänge. Det verkligen lyfte upp rummet enormt! vi har äntligen fått saker på väggarna därinne och det rosa och svarta blev jätte bra :)

Deklarationen är inlämnad nu med, där har en sten lättat från mitt bröst. hatar att deklarera för företag och föreningar
det ska jag aldrig göra igen.

såååååååååååå
nu längtar jag bara hem så jag får vältra mej i alla Lush saker och göra något mer fint på mina naglar och städa till det lite hemma så det blir fint och ....usch jag behöver mer tid hemma!
Hinner inte jobba ^^
ooooooooooo appropå det så har jag bara 9 arbets dagar kvar på posten innan jag går på LCN utbildningen och får vara härifrån i 4 veckor!!!
YEAY!
det ska bli så skoooooooojjjj

Kommentarer
Postat av: lotta

Hej kan jag låna några bilder av dej?

2009-12-01 @ 13:15:22
Postat av: monkan

till Lotta, ja nog ska det gå bra :) till vad?

2009-12-03 @ 00:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0