Första uppdraget

Vi har fått vårat första uppdrag/Jobb eller hur man vill lägga det.

Kiss spelar den 30maj här i sthlm och på HardRock Cafe hålls för och efterfest av Kiss Army
och där ska vi stå och dekorera folks naglar :D
fantastiskt!
Ska blir så skojj.
Hoppas ni kommer dit!

Idag har jag hämtat ut min dator,
men jag har inte hunnit hem från jobbet för att prova den eller packa upp den ännu

Och igår duschade jag med min nya Chai shower och smörjde in mej med Sympathy for the skin.. herre jävlar va gott jag luktade och min hy blev helt underbar :)
Tyvärr var inte Zikkan hemma då så jag hade inte näsa som var fastklistrad på mej så jag ska göra om samma ritual när jag kommer hem
men idag ska håret behandlas med nya shampot, inpackningen och balsamet med. uj uj uj
Zikkan kommer bli galen!!  Hihihih




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0