Bort från stan!!

Uj vad jag vill flytta ifrån den här stan.
Jag vill frammåt, till det liv jag och Zikkan planerar.
Det är en rätt lång väg dit, men vi har redan börjat.

Zikkan tycker det är rätt skönt att bo här, det kan jag kanske tänka mej som omväxling.
Men jag har ju bott här heeela tiden och velat bort härifrån sen 2000...
så det är ett tag.

"varför har du inte flyttat då?"

för att det inte är så lätt som det verkar.
jag har för mycket som håller mej kvar, för mycket som bundit upp mej.
Men jag håller på att slå mej fri från det.
Sen blir det ett lugnare liv.
Jag vet att jag blir galen av att inte ha något att göra och i sthlm kan jag göra typ allt...
Jag KAN göra liv av tankarna jag har.
Det kan jag inte var som hellst.
men jag längtar faktist till att lägga all den där energin på annat.. som ta hand om en trädgård,
Inreda ett rum.. bygga om något eller renovera eller vaffan som hellst..
Jag har redan gjort mitt stora project.. och jag har hållt på i 4 år..
jag har lyckats med allt det jag ville.. jag är nöjd.

Jag kom dessutom flera mil längre än jag någonsin trott.. så vad har jag att klaga på lixom.
Och nu håller någon på att kämpa livet ur sej för att få ta över det  JAAAG har byggt upp
Klart jag är förbannad..
men lite coolt är det faktist.
att någon lägger ner så mycket energi på att försöka sno något JAG byggde upp, med andra ord byggde jag inte upp något litet kraffs.. det är faktist värt något.. det är lite tufft egentligen.
Det är någoot som tydligen är värt att kämpa för, även för andra.
Har inte tänkt så tidigare, jag har bara varit förbannad o han ska fan inte få vinna.
han ska inte få köra över mej med mina egna ideer som jag brukar säga
Skaffa dina egna ideér för fan..
att han saknar så mycket moral och respekt är helt otroligt.
Nåja, jag har redan bevisat mej själv 100 gånger bättre än honom så spela roll.
I wont let it get to me.

Och det ska bli så skönt sen att bara stänga av. bara koppla bort.
det kommer vara som att stänga en ljudisolerad dörr. eller som att stänga av ljudet på tv:n och blunda.

Jag längtar.
Du har ingen aning om hur mycket jag längtar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0