Varmt varmt vaaaaarmt

Herreguuud så varmt det är =(  Sitter på jobbet o här står luften helt stilla.
Längtar till semestern!   Inte för att det kommer vara kyligare då, men det kommer förmodligen vara roligare :D
O så kan man bada, o sola o inte ha lika mycket kläder på sej som här.
Här måste ja gå omkring i stålhättor o jobbar kläder.
Inga kjolar o sandaler här inte.

O idag kommer Lena o ska få naglarna gjorda, ska blir jätte skojj! (tycker jag alltid haha)
men i fredags hämtade jag upp lite nya produkter så det ska bli roligt o testa dom.
O så har jag lärt mej lite nya tips o trix som jag ska använda mej av på henne.

Sen ska jag sätta mej o sy lite hade jag tänkt.
Jag har ett jääätte fint tyg i turkos som jag ska sy underkläder o en kjol av, Sen tänkte jag försöka få till en bikini kanske.
Kommer ju behöva en sån om några dagar.  för bada SKA jag!  O åka vattenskoter o paddla kanot,
Oh va jag längtar till Norrland (nej ja är inte alls tjatig om det)

I Lördags var vi på bröllopsfest. Det var skit trevligt o lugnt.
Vi blev lite besvikna på en som ska vara brudens nära vän som inte ens orkade dyka upp, inte hörde av sej ingenting.
Tycker det är grymmt dåligt efter att hon gjort för henne.
Det var ju ändå planerat sen flera månader tillbaka.  Nåja... man ska behnadla andra som man själv vill bli behandlad som sagt. Så vill man förlora vänner så gjör hon helt rätt.
Gifta sej gör man förhoppningsvis bara en gång i livet, då tycker jag allt att man ser till att vara där.
Jag har känt bruden hela mitt liv, så jag var självklart där :)
hon var lite svår att styra in på småtimmarna, man fick lixom köra runt henne som en bångstyrig kundvagn, och att hon åt korv med oss vid 1 på natten kommer hon inte ens ihåg.. haha!
Men hon va så söt =)
Några bilder kommer ikväll, ska lägga upp dom när jag kommer hem,

Och snart är det dags för ytterligare ett bröllop.
Där jag ska träffa den bruden för FÖRSTA gången.
Det är Zikkan syrra.... jupp, Jag har hittills inte träffat henne.
Hoppas allt går bra.. Dom är ju som dom är ibland har jag märkt, båda hans syskon.
Det är ju inte annat än att man är lite på spänn iaf.
O så får vi träffa Lisa, Annika o challis o Lotta o folk .. Ska bli jätte skojj, Vill träffa hans vänner mer dom är roliga :)
Dom har ju tusen gånger mer fantasi och jävlaranamma än vad vi har här nere!

Jag har faktist en liten teori om varför.
I sthlm så behöver vi inte tänka så mycket när vi vill ha fest o så.
Vi klär upp oss och vi drar ut på krogen, eller biljard, eller bowling eller vad du vill
Bara man har lite pengar så kan man hitta på nästan vad som hellst för vi har så enormt utbud.
Lite till vår nackdel faktist.
Hur ofta hör ni inte tjat om att det är FÖR LITE HEMMA FESTER??
Ofta.
SÅ! Våran fantasi och våran fixeri hjärna blir lixom inte trimmad eller tränad.
Men deras blir det eftersom deras utbud av hittepå sake rinte är lika stort.
Så vill vi gå på en as flashig nyårs fest så köper vi biljetter.
Vill dom göra det så annordnar dom en.
Vill vi gå på halloween fest köper vi biljetter
Vill dom det så fixar dom till en i ett hus.
You get my point?

Vad är det vanligaste vi gör när vi fyller år?
Går på kroooogen, juste... tror du dom oftast gör det?
Nope.
Det är min teori iaf, sen om den stämmer vet ja inte, men de låter logiskt.

Nu ska jag svettas vidare, sen ska jag hem
HA det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0