Uppdatering och tjejkväll för mej själv

Nu har jag äntligen sat mej ner för att uppdatera min nagelsida lite.
Har den bara för att lägga upp lite bilder o så innan jag fixar till min riktiga hemsida.
http://www.freewebs.com/nail-it

hoppas på att få lite bilder av Sara när hon kommer hem från semestern med :)

Zikkan är på Maiden ikväll, vilket gav mej en ensam kväll hemma för mej själv.
Jag har sett till att inte sitta framför datorn fören nu.
Har äntligen hunnit ta hand om mej själv lite, som att fixa till fötterna o så.
Dom mår knappats speciellt bra av att gå runt i tunga stålhättor på cement golv hela dagarna..
så jag kände att dom förtjänade lite vård.
Känns 1.000 gånger bättre nu än igårkväll kan jag ju säga.

Och våran härliga tripp till Ikea igår...
hmmm..
Ja, Altså... vi såg vad vi ville ha, åkte hem och mätte saker o ting o kollade så den inte var för liten.
Åkte tillbaka o sa DEN vill vi ha
DEN uppsättningen (eftersom det är IKEA finns 100 variationer att få i en enda serie)
men dom hade en uppsättning som vi ville ha precis som den var.
Vi frågade en avpersonalen och han skrev ut papper åt oss och berättade var allt fanns o hur vi skulle göra.
Vi tog vårt pick o pack o gick ner till hyllan och facket som stod på lappen o letade upp varan som passade med artikel nummret.  i beskrivningen stog bara "dörr med blomma" typ. och det var typ det vi skulle ha.. så vi antog att det stämde.

TROR NI ATT DET VAR RÄTT???
nej.. det är Ikea for fuck sake, alltid ska det vara något som inte stämmer.
och självklart var det det SISTA som vi packade upp.. så vi ahde hoppet och glädjen uppe om att SNAART är vi klara.. oh va fint det kommer bbblllliiii saaaatan.. *ett antal olika svordommar om hur otroligt korkade dom kan vara på ikea*

så det var helt enkelt bara att åka tillbaka idag och idiotförkalra dom och hämta upp dom rätta! dörrarna.
Dessutom kände jag at det var på tok för tidskrävande för att jag skull fixa det själv idag.. så jag lämnar det till Zikkan imorn.. :)

Har gjort jätte fint i dator/nagel rummet idag... det är jätte mysigt här inne och saker börjar falla på plats.
Jag är riktigt nöjd och det är verkligen jätte fint här just nu.

Zikkan såg den här bilden för någon dag sen och tyckte den beskrev mej
hahahahha

Så ser du ut när du är så mätt så du sprängs men bara måååååste ha ett till räkchips
*skratt*
han är för underbar min karl :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0