Sjuuuk

uuusch, jag är jätte dålig idag.
Började känna det liiite liiite i måndags kväll, så på tisdagen så hade ja ont i halsen o sen var det kört.
Har typ sovit hela dagen, har inte pallat med så mycket.
Ligger här o snorar o spelar tvspel nu.. Tror jag ska gå o lägga mej igen,
O inte är Zikkan hemma när man som allra allra mest behöver han.. inte för att han ska servera mej massa saker, Utan som sällskap.. Det enda som är tråkigare än att vara sjuk är at vara ENSAM när man är sjuk =(

Och när man ska upp ur soffan i hela världen snurrar o huvudet bultar som det ska gå sönder då är det värt allt i hela världen att ha någon här som kan göra en macka åt en.
Imorse när jag mådde som sämst skrek magen ifrån sej avgrundsvrål..
Men det var inte så mycket att välja på.. jag kom inte upp helt enkelt.
O när jag väl gjorde det blev det bara lite glass.. haha.. hade ju inte ens bröd hemma.. och att gå till affären var verkligen inte att tänka på. Det var jobbigt nog att ta sej till toan för att hämta mer snorpapper. HAH

Imorn vill jag vara frisk, har hört att hoppet är det sista som dör hos en människa
Haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0