Jäkla unge o ha bråttom

Fredriks syster fick barn inatt!!! :D:D:D
Allt har gått fin fint! Det är helt underbart.
MEN... vi skulle ju vart där ...
Han skulle ju inte komma förens i början av augusti,så det var en liten jäkel till att ha bråttom.
Fasst det känns så betryggande att veta att allt har gått bra, det har inte varit en dans på rosor för henne så jag är jätte lycklig för hennes skull, hoppas verkligen allt gå vägen härifrån med.  Nu börjar äventyret :D

Frågan är hur barnsugna VI kommer bli när vi åker dit om några veckor... :S

Har inte haft någon barn nojja på bra länge nu, det var riktigt kraftigt förut, men nu har det varit så mycket annat som har tagit all min uppmärksamhet så jag känner att jag inte skulle ha tid just nu ändå.
 Men nagel firman och det är absolut bättre att jobba med om man skulle ha ha en bulle i ugnen.
Man ska nog inte gå här kånka paket o dra pallar på flera hundra kilo =/

Dessutom måste jag droppa några kilon först, ingen höjdare att vara överviktig när man är gravid så jag får vänta lite till. 


Det är så skönt med fredag! jag är helt slut!
Ska sova lite efter jobbet sen ska jag röjja runt i lägenheten.
Får en massa besök på måndag.. Vi ska ha sminkparty.
www.efunkhouser.se
ska blir skit skojj, jag gillar verkligen det där sminket! så jag ska suga åt mej av all information så jag själv kan hålla i sminkpartajjen tillslut.  Eftersom det är ett märke jag faktist själv tycker om så lär det inte bli några problem :)
Sofies mode pratar om sminket tillomed, såg det på någon bild på aftonbladet, så kvaliten är ju inte den sämsta om tillomed brudar som hon gör reklam för det ;D
http://www.aftonbladet.se/sofismode/article367067.ab



en bild jag plockade upp från hans blogg.






lite smink




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0