CUPCAKES!!

Dom är så söta, dom gör en glad, dom är fina o dekorativa.
Jag vill haaaaaaaaa massa cupcakes överallt :)
titta bara








Är dom inte fantastiska??
Vill man inte ha dom??

Jag hittade en tjej på etsy som smålar saker på skor...
Man kan köpa ett par skor och skicka dom till henne så dekorerar hon dom som man vill ha dom.








Jag skickade ett mail till henne o frågade om jag kunde få lämna in ett par skor till henne när vi är i London eftersom det är där hon bor.
Skulle var ahimla skönt o slippa frakten, den lär ju bli dyrare än dekorationen tillslut.
Jag ska ha cupcakes, skulls and staaars :)
såklart, Dom kommer bli finast i världen.


Förresten så hoppas jag att min pappa snart fixar sin screen tryckar studio så jag kan börja hänga där lite. 
Kanske ska föreslå att vi fixar ihop den tillsamans någonstans i stan. Det vore jäkla smidigt.. så jag kan ta mej dit själv i tid och otid och trycka allt jag tänkt mej på alla kläder jag vill. 

Har letat runt lite efter kjolar och bikinis med.. Och kommit fram till att det är lika bra att jag sätter mej vid symaskinen själv. 
Men jag skulle vilja ha screentryckar grejjerna så jag kan dekorera dom oxå. 
then there is no END to the possibilities. 

Jag bara längtar ifrån posten så jag kan börja få ha på mej vad jag vill på dagarna.
Inte sitta i jeans, stålhättor o posten tshirt varenda dag.
 jag trivs verkligen inte, jag vill oxå få vara fin ibland. 
Men det känns inte som man har några fina kläder längre. 
Det är ändå så sällan som man använder något annat än jobb kläder eller mjukisbyxor. 
Man känner sej ju såååååå kvinnlig o fin! jag  lovar.

nu är det dags o sova.
Ha det fint!
Och njut av solen ni som kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0