Bläck, Norrland o Cupcakes

Det var ett bra tag sen jag skrev något och det har hänt en del sen dess.

Jag har precis bakat finfina Cupcakes
Dom står i kylen nu och stelnar lite.
Måste öva inför födelsedagen haha.
Ska baka Cupcakes till gästerna då :)






visst ser dom goda ut?
Har inte hunnit smaka ännu men ja hoppas dom är lite mumsiga som dom ser ut.
Fredrik ligger o ropar från vardagsrummet "är dom kalla snart?, får man smaka snart?., ... nu då?"


Vi var ju i Norrland en vecka med.
jäklar va otur med vädret vi hade =( åkte ju upp precis när värmen tagit slut. Tror inte det  var över 15 grader en enda dag.
men ja hittade massa roliga saker däruppe... t.e.x det här



ONLY IN NORRLAND!!!



Bröllopsnaglarna jag gjorde blev jätte fina,.. självklart glömde jag fota... suck..
hur puckad får man vara????

Nåja.

Jag hade fina naglar jag med och dom fotade jag iallafall!!


Vi var hemma hos Lotta en hel del , och hon hade Rockband!
Det var skitskojjigt, vi roterade hela tiden så alla fick spela allt. O tillomed trummor var skojj :)
Så nu är vi fast i det och vill ha det till WII.
Men det kommer få vänta, Vi ska betala av en massa saker som ligger o släpar först. 
Bra att ta tag i ekonomin innan man MÅSTE.... if you get what I mean.  

Appropå att göra av med pengar.. haha
Var hos Tim i veckan med, började skissa på tatueringen jag ska ha på armen



Det ska vara liljor dom som inte är så ordentligt dit ritade,
och en cupcake... är ni förvånade??? hahah

han tänkte även måla dit lite bakrund, men den biten tror jag att jag måste tänka på lite först även fast den är helt otroligt snygg



men jag måste tänkte lite på det som sagt.
Jag tror det här kommer bli helt otroligt snyggt.
Detta är ju som sagt bara första skissen, det är INGENTING mot hur snyggt det KOMMER bli :D
kan knappt vänta!

Vi har vait på Loppis med!
Lars och Lukas hade loppis och vi har fyndat en massa saker
bl.a  lite tigerlilja frön som jag tänkte sätta en kväll.
Vi får väl se om dom tänker växa eller lysa med sin fråvaro som de flersta jag försöker odla gör.
Eller bli uppätna av kissarna,, det vore ju typiskt.
När jag äntligen lyckas få upp lite skott eller blad så äts dom upp.
Vi är en så bra combo jag o mina missar.

Mamma kom förbi loppisen med, hon fyndade en jätte fin gamal mjölk kanna som hon ska sätta blommor i och en stor låda med jätte gamla damtidningar som veckorevyn o sånt från 40-50 talet.  (ja det är jätte gamalt när det är veckotidningar)

nej nu ska jag kika in på mina fiiiina cupcakes och kaaanske ge Fredik en ;)

Ha det så bra alla!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0