FAN ja saknar ord!

Man blir fan stum.

titta på detta.
http://www.pastan.nu/shopping/japansk-popexplosion-till-salu-pa-nyoppnade-new-nippon-shop-1.21358


" Det känns som att det är dags, berättar Finnermark. Jag har varit med och byggt upp den här scenen och om jag inte tog chansen nu fanns risken att jag skulle förlora allt. När jag började var intresset väldigt litet och nu har det blivit stort, mycket tack vare att jag spridit ordet. Jag vill inte låta skrytsam ... men det är så det är."

FEL FEL FEL!!
när HAN började hade VI redan hållt på ett tag. (minst 2 år)
HAN var stammis hos OSS innan han ens hade fått för sej att börja med detta. 
Och det finns en anledning till att vi har 4 års fest, Lunacy har gått fett bra i 4 jävla år!
HAN sa att "japansk musik inte skulle funka i Sverige" när BLOOD skulle komma hit första gången.
Så han ville inte vara med och fixa när dom skulle komma hit. så det gjorde JAAAAAAG.

Men sen när han såg att det minsann funkade.. och att LUNACY gick skit bra.
ja men då tar vi o startar ett eget litet företag och gör allt för att köra över dom som satte igång innan mej!
Shit va lågt grabben
allt skit snack om att vi jobbar åt samma håll o bla bla bla
det är bara ett annat knep att få andra att göra som man vill så man själv tjänar på det utan att ge något tillbaka.
Jag har hört många som "jobbat" för det företaget som har gett sitt allt för att bara bli nertrampade och inte fått ett skit tillbaka.
T.o.m folk som jobbar med företaget får BETALA för att gå på konserterna.... som företaget DOM jobbar åt arrangerar. det är helt sjukt.

den vanligaste kommentaren man får höra när folk pratar om honom är "ja.. han har ju tagit sej dit han vill, men fan så mycket folk han har trampat ner och gjort illa på vägen, han är otroligt egoistisk och bryr sej bara om pengar och det märks"
säger det något?
Eller.. dom två stora svenska företagen han jobbar med kallar hoom "egoistisk, storhuvvad och nonchalant"

Han skriver RAKT UT at han är bäst i stan och inget annat ens kommer inärheten av hur bra klubb han har
jag UNDRAR vart det var riktat.. den enda klubben som ens ligger under samma nich är VI

VARFÖR har du varit stammis på VÅRAN klubb i snart 4 år då????
"jag var först"
Vilket jävla skitsnack.
Japan intresset i sverige kom hit långt innan den ens fanns manga föreningar skulle jag tro.
det är inte direkt NU folk har börjat intressera sej för det.

jag har hållt igen i jävligt lång tid nu.
men jag är så less så jag kräks på allt det där.
han tror han är så jävla stor o häftig och bara låssas som som vi inte ens finns.
men fan! att säga att han drog igång det är så jäääääävla lågt. dom enda som går på det är dom som är "nya" i denhär scenen.

Jag ska sluta med klubben nu för att jag planerar skaffa familj.
Så jag har inte längre tid med detta.
Jag startade detta för att jag var rastlös och arbetslös.
Det var mitt allt under lång tid, men nu har mina intressen gått över till annat.
jag har kärleken i mitt liv och vi vill flytta till hus o skaffa familj och utbilda mej till lite alltmöjligt.

MEN JAG KAN GÅ UR DETTA MED STOLT HUVUD.
FÖR NÄR JAG STARTADE DETTA FANNS DET INGENTING
OCH NU ÄR DET SVIN STORT.

Japan vågen har inte jag satt igång.
Jag kan då fan inte ta all ära för att det är så jävla stort som det är
men jag var jävlarimej där och hjälpte till från NOLL
Det kan HAN fan inte säga att han var.
han stod och sa att det aldrig skulle funka.
Jag VET att Lunacy är en del i allt detta då det istortsett har varit det enda stället att gå till för att festa med Jrock och jpop under dom här åren.
Shibuya startade NU.. hur många gånger har det varit? 3?
och han kom in när vi har haft en höst där vi slagit publik rekord varenda gång och allt bara byggts upp.
så nog har det varit en del i det. men inte så pass så jag kan komma och säga att det är
"tack vare mej japan hysterin finns i sverige"
det krävs det ett jävla stort ego för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0