Fina Naglar

Då har jag bestämt mej för att börja jobba lite med naglar iallafall.
Eller åtminstånne försöka.
Jag har beställt ett startkit nu med allt jag behöver.
 Köpte Lampan igår, en LCN lampa. så jag kommer inte behöva byta ut den även om jag börjar göra det proffesionellt. :) Om jag inte vill ha den nya modellen med dioder.. det är nog den enda som är bättre på hela marknaden! :D
Ska prova att göra på mej själv och mina vänner och se om det är något jag tycker är kul
Tycker jag om det ska jag gå utbildningen och sätta igång med att göra det "på riktigt".

Världen runt naglar är ju så satans stor! finns hur mycket skojj som helst.
Jag ska ju då självklart börja med Bio gel.. eller ja jsälvklart o självklart är det väl inte
men JAG föredrar det personligen.
Akryl förstör naglarna så förbannad.. blir ju bara lövtunna raspiga fregment kvar när amn tagit bort förlängningen och förstärkningen. men när jag tog bort bio gelen så var mina naglar precis som innan jag la på det.
så av personlig erfarenhet så tycker jag det är 100gånger bättre.
Det har väl säkert med naglarnas kvalité och allting, fettlagret och allt var det är.
Men mina föredrar gel. Dessutom håller dom bättre.. jag som jobabr med att kasta paket på dagarna vet :)

SÅ... idag kommer nog sakerna.. då ska jag sätta mej ner och fiffla med dom.
Rensade rent på mitt bord igår.. nu blev det riktigt fint..
nu ska alla saker dit oxå.. så ska jag vända om det så man kan sitta på båda sidorna.
Kan ju vara bra när jag ska lägga naglar på någonannan :)
Har 5 vänner redan som vill att jag ska fixa deras naglar.. innan jag ens vet hur man gör.
Har ju sett Solange lägga naglar på mej i nästan två år så jag har ju SETT det flera gånger
men det är ju en jäkla skillnad från att göra det själv.

Vann ett  bud på tradera igår med grön glitter gele.. skit snygg, ska testa den på mej själv sen.
Snyggt att ha fransk manikyr med glittriga toppar istället för vita.
oh vad jag ska leeeeeeeeeka med färger o former .. :D
artisten i mej smyger ut.. det var så länge sen jag skapade något..
Har inte haft någon inspiration.
Fredrik vill att jag ska ha staffli och måla mera. men det kommer när det kommer.
Ett stafli kanske ger mej lusten att vilja ta tag i det igen.. vet inte.. får se.
inget man kan tvinga fram heller.

Nu kommer min lunch!!!!!!!!!
yeay!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0