Fängslande =)


hitta någothimla roligt att göra.. och söt blev hon ;)
titta själva!
http://www.searchpet.live.se/home.aspx?PetID=240978x344

det var skit kul o göra sånna.. :) ska göra fler när jag kommer hem tror  jag. om jag hinner

den här dagen har varit rätt jobbig. 
går runt med en konstant jobbig känsla av att något är riktigt fel. 
och nu när jag ska hem så ska massa saker göras. 
Johanna ska hämta sin säng idag.. så det kommer bli ett tomrum i datarummet.. 
så vi ska ställa dit en tvåsittssoffa från stora rummet.. 
då blir det ett tomrum i det rummet.. 
så då ska vi hämta upp två fotöljer från annika o charlottes föräldrar o ställa där =) 
NEJ  vi kan inte ställa fotöljerna i datarummet med en gång.. dom passar inte där ;P
det kommer nog iaf bli bra när det är klart. 
men viktigast av allt så måste jag ge och få mycket kärlek av Fredrik!
så nu har jag bråttom hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0