dagliga tankar bara

Jag lever fortfarande på minnena från konserterna =)
uppskattade dom båda välldigt mycket.

Fall out boy nästan MER än mucc!?
det var bara för att jag fick höra dom låtar jag ville och att det var en större konsert.
och kanske för att jag inte förväntade mej så värst mycket eftersom jag inte hade lyssnat så mycket på dom innan.
Mucc utlämnade konstigt nog dom två mest kända låtar som hade OCH sista singeln.. sånna jag trodde var självklara på en spelning.. men men.
Kul var det iallafall och jag hade bra sällskap ;D

Har haft bra sällskap hela veckan och det tar inte slut fören på söndag.
Då kommer jag nog behöva vara ensam några dagar.
Har haft konstat sällskap nu i flera veckor.
Har valt det själv så det är inget jag klagar på.
Men det kommer bli skönt att vara ensam i en vecka iaf.
Jobba lite med allt nytt som hänt runt om mej nu sista tiden.

Jag fick meddelanden från en vän inatt som inte riktigt mår bra.
Funderar på att åka dit en helg.
Det är i Finland, men inget är för långt om man vill vara nära någon man bryr sej mycket om.
Så.. påsk helgen kanske?
ska fundera lite mer på det. Är inte omöjligt. och vore ganska skojj o hälsa på honom, har aldrig gjort det tidigare.

Många tankar som snurra i mitt huvud, ska väl slå mej ner ikväll och se om något kommer ut i ord.
~Tenshi~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0