Sommar början

Det är mycket som händer,
både på runt om och på insidan
Med det mesta är bra =)

Ska bli jätte roligt att besöka Vindeln nu till helgen.
Spännande o skojj :)
Vi har gjort upp en massa planer för helgen, får se om vi hinner med allt.

Men det känns lite synd att jag bara hinner besöka en gång innan han flyttar ner.
Men han flyttar ner!! det betyder att han kommer finnas nära mej hela tiden
Inge mer jobbiga dagar då man måste åka ifrån varandra.
Ingen mer tids press på allt vi ska göra..
Bara ta det lugnt och kunna ta dag för dag.
det är värt allt

image5


kolla vilken pudding!!!! Det är så man blir alldeles blyg när man ser dom där ögonen!

*flinar*



Jag har nog fått en lägenhet.

Jennys pappas lägenhet.. en trea med samma hyra som jag nu har på min tvåa!

det är inte fy skam.

med balkong och parkeringsplats. ^^

perfa perfa, och jag kommer kunna stå kvar i bostadskön och söka andra lägenheter

ett år till eller två på kötiden skadar ju inte.

då kommer jag nog kunna få en chans på lägenheterna i västertorp.

Det kommer bli så bra så bra så.


Sweden rock har vi hunnit med iår oxå

det var skojj som vanligt

men lite annorlunda sådär.. inte lika mycke festande som vanligt.

men det var roligt ändå :) har många fina minnen därifrån iallfall .. hihi

o Plingan är så bra <3


och den klassiska förkylningen åkte jag ju som vanligt på efteråt med såklart.

men den är nästan över nu. tog en vecka i sin vanliga ordning. ^^


MEEEEN jag missar ALICE COOOOOOOOPER nästa fredag!!

SKAM!

han spelar på Peace and Love festivalen,

kostar 550 för en dag,

men med resa och så inräknat har jag nog inte råd ändå.
de suger.
jag måste se han en gång nu någonannanstans för att väga upp detta missöde.
--------------------------

Idag har jag måga tankar i huvudet.
mest om min framtid.
vad jag vill göra och hur jag ska gå tillväga med dom sakerna jag har o göra med just nu.
Som klubben och så, vad vill jag med den?
Jobbet jag har..
vill jag gå blomutbildningen eller inte? nagelutbildningen?
Bo kvar i stlhm? eller se mej över efter andra ställen?
lägenheter, hus, köpa, hyra?
mjoo det är lite som snurrar.
kan inte ta en sak i taget heller.. sån är jag.
allt på en gång
behöver mitt norrlänska  lugn nu som hjälper mej snurra ut mej ur mina trådar.

nu kallar jobbet på mej.
Ha det fint och njut av sommarsolen!!


Kommentarer
Postat av: rebecca

tjo det va inte igår! :) sökte lite allmänt på bloggar och hittade dig, hoppas livet leker! kram becca

2007-07-20 @ 13:07:13
URL: http://beccagrodan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0