Söndag helt enkelt <3

Har inget speciellt för mej så jag sitter och glor runt lite på Myspace.
och hittar en rad gamla vänner o bekanta.. skit skojjigt.
De flesta har ja ju lärt känna via mina föräldrar men det är ändå skojjigt o se dom.
kom dessutom fram till att de flesta där är rätt jäkla bra o känna när man jobbar me sånt jag gör.
tror nog jag ska dra lite i några trådar där  :)

jag hittade tillomed Fredrik Thomander <3
sångaren i Vildsvin när det väl fanns.
dom har en liten speciell plats i mitt hjärta dom.

sitter oxå o letar runt efter lite roligta internet butiker.
har flera jäääääättte många sånna i favoriter på min egen dator.. men den fungerar inte så bra just nu =/
så nu är det bara Fredriks dator dom gäller
(stackars datorn... så mycke sims saker...kan.. inte..låta...bli... )
image6

Det är helt underbart att vara hemma. Fredrik har gjort så fint här nu i veckan när jag jobbat till nio o han inte haft något speciellt att göra.
han har verkligen tagit tag i saker o det är heeeelt otroligt fint här nu
vill knappt lämna lägenheten alls.
det var så illa så igår när vi skulle ut på krogen med vänner o ha skojj så ville ingen av oss ut alls..
vi ville bara vara hemma o spela sims o lösa korsord typ.. göra ingenting meao..

känner lite kärring varning där.. (gubb varning för fredrik)   men de e bara för att VI HAR ETT FINARE HEM ÄN DEJ!     hah   (^_^)

Men vi gick ut ändå..
När vi väl kom fram till mariatorget så skulle 17.000!!!!! pers förbi så vi fick allt vänta
jävla midnattsloppet var precis då..
så vi fick springa över .. det var väl som att springa över E4an i rusningstrafik typ ^^
Vi blev lite oroliga att vi var sena så vi stressade iaf över tillslut..
men när vi kom ner märkte vi ändå att vi var första av dom vi skulle träffa så de spelade ingen roll.
för en gångs skull så var det en skit bra DJ på rocks.
inte för att jag kan kalla mej stammis där längre... men jag har nog varit där tillräckligt många gånger för att kunna uttala mej.
dom har bättre cider där nu o bättre musik.. det är nästan så man kan börja överväga att börja gå ut igen.

nu ska jag leta vidare efter skojjiga butiker.. ska ju köpa födelsedagspresenter åt mej själv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0